پیش بارگذارنده

درباره وسترن دیجیتال

کمپانی وسترن دیجیتال یک از بزرگترین شرکت های تولید کننده فضای ذخیره و هارد دیسک در کالیفرنیا آمریکا چشم به دنیای تکنولوژی گشود.

این شرکت در ابتدا تولید چیپ های ماشین حساب را بر روی خط تولید خود برد و به مرور قدم در تولید هاردهای ذخیره سازی گذاشت و امروز یکی از بزرگترین و قویترین تولید کنندگان هارد دیسک در دنیا می باشد که محصولات خود را در سرتاسر نقاط دنیا تولید و روانه بازار می کند.

در بازار ایران هارد های وسترن دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است.

طبق شنیده ها از علت این موضوع که چرا اینقدر هارد های وسترن دیجیتال در بازار ایران محبوبیت دارد این می باشد که در سالهایی که سیگیت فرمانروای هارد دیسک های کشور بود یک پارت از واردات به قدری بد بود و بی کیفیت وارد شده بود که ذهنیت مشتریان و پخش کننده گان را به کلی تغییر داد و از این بابت نگاه ها به سمت وسترن تغییر جهت داد و تا امروز هم این نگاه ثابت بوده و تغییری نداشته البته نظر شخصی من اینه که هنوز هم سی گیت از نظر متریال و کیفیت بهتر از وسترن عمل میکنه اما در ایران ابزار ها و امکان تعمییر هارد های وسترن خیلی بیشتر از سیگیت می باشدکه همین امر نگاه ها را به سمت هارد های وسترن ثابت نگه داشته است. 

یک از ترفندهایی که وسترن برای جذب مشتریان خود انجام داده است این بود که به جای نام گذاری های عجیب و سخت از رنگ بندی برای هر دسته از هارد های خود استفاده نمود تا در ذهن ها راحت تر بماند.رنگ بندی هارد های وسترن دیجیتال

در مقابل سیگیت علاوه بر رنگ ها از اسم های مختلف استفاده کرد تا به این شکل دسته بندی هارد های خود را به مشتریان بشناساندکه به عقیده من و کسانی که در این حرفه مشغول فعالیت هستند شیوه ایی که وسترن دیجیتال برای معرفی محصولات خود انتخاب نموده از نظر بازار یابی  و ماندن در ذهت بسیار شیوه موثرتری بوده است.

متاسفانه یا خوشبختانه پیروز این میدان چه از طریق بازار یابی چه از نظر نام گذاری وسترن دیجیتال بوده و توانسته بخش خیلی بیشتری از بازار رو نسبت به رقیب دیرینه خود از آن خود کند.

 

نوشته قبلی

Популярные воплощения классических игровых машин

نوشته بعدی

jacks

1 thought on “درباره وسترن دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی آریا تکنولوژي آسیا | اینترنال - اکسترنال - اصلی - شرکتی - SSD - HDD

آریا تکنولوژی آسیا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی هارد ،  اصل با گارانتی معتبر و شرکتی در ایران است که با ارائه نامدارترین برندهای جهان در زمینه هارد و فضای ذخیره مانند وسترن دیجیتال – سیگیت – کینگ استون – سامسونگ – پی ان وای – اددیلینک و غیره تنوع بینظیر و انتخاب های فراوانی را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

فرایند انتخاب و خرید هارد به عنوان کالایی به شدت تخصصی، همواره پیچیدگی‏‏‏‌های فراوانی برای مصرف کننده داشته و در عین حال به دلیل هزینه‏‏‏‌های نسبتا بالا و وجود نمونه های غیر اصل، حساسیت بسیاری برای مشتریان آنها دارد. با پر رنگ‏‏ تر شدن نقش و کاربرد این طبقه کالا در زندگی امروزی و خلق شدن محصولات جدید با کاربردهایی نو و در عین حال ضروری برای همگان، انتخاب و خرید این دسته از کالاها هر روز با اهمیت‏‏‌تر می‏‌شوند. آریا تکنولوژی آسیا با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی کالا ، و تضمین بهترین قیمت و ارائه امکاناتی نظیر نقد و بررسی، درج کامل جزیی ترین مشخصات کالاها و همچنین راه اندازی مجله تخصصی هارد  این حساسیت را تا حد بسیار زیادی مرتفع نموده و تجربه خرید اینترنتی هارد را در میان کاربران ایرانی بهبود چشمگیری ببخشد.

برای کمک و راهنمایی همیشه در کنار شما هستیم.

ایمیل

aryatechnologyasia.ir@gmail.com

واتس آپ

0912-9102905

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به هلدینگ ایرانیان تک آرما رایکا (سهامی خاص) می‌باشد.
طراحی و توسعه آریا تکنولوژی آسیا

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید
کوکی‌های سایت

در این بخش می‌توانید برای کوکی‌های سایتتان به کاربران هشدار دهید.

پذیرفتن